International designkonference: Morgendagens designløsninger

ImageFå indblik i hvordan interaktions- og servicedesign kan forbedre din virksomheds kunderelationer og konkurrenceevne. Torsdag den 22. november 2007.

Designkonferencen på Dansk Design Center henvender sig til virksomheder, der ønsker inspiration og indsigt i, hvordan brugen af interaktions- og servicedesign kan være med til at øge en virksomheds bundlinieresultat.

Interaktions- og servicedesign handler om at have forståelse for sin kundegruppe, at gøre brug af kundernes erfaringer samt øge effekten af en virksomheds eksterne kommunikation.   

At integrere interaktions- og servicedesign i en virksomhedsstrategi er ikke blot en trend. Det er en nødvendighed, hvis en virksomhed ønsker at blive mere konkurrencedygtig nationalt såvel som internationalt.

Et tiltagende komplekst og konkurrencebetonet marked medfører nye udfordringer for virksomheder. For at opnå succes må virksomheder i stigende grad både øge interaktionen med kunderne og optimere serviceniveauet.

Programmet præsenterer to tilgange til emnet. Vi vil møde bureauer, der arbejder med de kreative ideer indenfor interaktions- og servicedesign, og virksomheder, der allerede har integreret disse designdiscipliner i deres aktiviteter og produktion med stor succes.

Program
Download hele konferenceprogrammet (PDF)

Læs mere på Dansk Design Center.

Skriv et svar