Reklamen er død – kreativiteten lever

ImageReklamen er død, kreativiteten lever. Sådan kan man opsummere kommunikationseksperten Kresten Schultz Jørgensens syn på branding. Få en smagsprøve på Kresten Schulz Jørgensens synspunkter her og hør ham på KICK konferencen.

Kreativitet hele vejen
Det hjælper ikke at lave kreativ markedsføring og intelligente reklamer, hvis produktet og organisationen ikke kan følge med. Det er det enkle hovedbudskab, når Kresten Schulz Jørgensen skal forklare sit syn på branding og markedsføring. Hvis man vil skabe et stærkt brand, skal der tænkes kreativt igennem hele værdikæden, og det kræver kreative hoveder.

"I oplevelsesøkonomien hører den begavede kreativitet hjemme i alle værdikædens led. Vi forventer kreativitet i produktudviklingen, i HR-funktionerne, i de nye medier og ikke mindst i reklame og branding. Aldrig har der været så meget brug for kreative mennesker, som der er nu og her."

Intelligent branding
Kresten Schultz Jørgensen taler gerne om det, han kalder "intelligent branding", dvs branding, der vil noget mere og går dybere ind i virksomheden, dens ansatte og dens produkter.

Læs hele artiklen på Dansk Design Center.

Skriv et svar