KICK 2 om branding

ImageEventrække for designere, arkitekter og kunsthåndværkere, der gerne vil styrke deres professionelle potentiale. Denne gang er temaet branding. Den 25. oktober 2007

Den rigtige branding kan være afgørende for en virksomheds succes. Men ét er at udarbejde en stærk brandstrategi, noget andet er at gennemføre den med succes. Hvilke kreative potentialer besidder du og din virksomhed?

Oplægsholdere:

  • Kresten Schultz Jørgensen, Lead Agency: "Branding af kreativitet"
  • Karl-Oskar Olsen og Brian Jensen, Wood Wood: "Bevidst og ubevidst brug af branding"
  • Anders Morgenthaler, Copenhagen Bombay: "En case"

Tid, sted og tilmelding:
KICK 2 afholdes den 25. oktober 2007 kl 16-20 på IT-Universitetet, Rued Langgaards Vej 7, København S.

Tilmelding senest den 19. oktober via tilmeldingsskemaet nedenfor eller på design@ddc.dk.
Angiv navn og profession (begrænset antal pladser).

Kontaktperson på Dansk Design Center: Projektleder, Kim Lindberg, mail: kli@ddc.dk. Tel: 3369 3348.

Om KICK:
KICK er en række arrangementer, hvor designere kan møde andre designere, arkitekter, og kunsthåndværkere. KICK er en mulighed for at høre udfordrende oplægsholdere fra forskellige erhverv give inspiration til, hvordan du skærper din forretningsmæssige profil.

KICK er et initiativ under Kulturministeriets Designpulje med fokus på professionalisering af designere, arkitekter og kunsthåndværkere. KICK arrangeres af Dansk Design Center, Dansk Arkitektur Center og Danish Crafts.

Kommende arrangementer:
KICK 3: Globalisering
KICK 4: Netværk

Læs mere på Dansk Design Center.

Skriv et svar