International designkonference i København

Design Management Institute sætter design på dagsordenen og inviterer til konference og seminar i København med fokus på designs forretningsmæssige potentialer.

Design Management Institute (DMI) afholder for første gang en design management konference i København den 14.-16. marts 2007. Konferencen giver virksomheder og designprofessionelle fra hele verden en enestående mulighed for at blive opdateret på den nyeste viden om designs forretningsmæssige potentiale.

Konferencen sætter bl a fokus på:

Hvordan virksomheder skaber vækst via design.

Hvordan virksomheder kan anvende design til at skabe konkurrencefordele.

Hvordan man styrker virksomhedens brand gennem brug af design.

Hvordan man måler designs betydning for virksomhedens præstation.

Konferencen byder på indlæg fra bl a: Darrel Rhea (CEO, Cheskin), Hartmut Esslinger (CEO, frog design), Verena Klos (President, BMW Group), Harry Rich (Deputy Chief Executive, Design Council), Bo Linnemann (Founder, Kontrapunkt), Per Holmen (Global Brand Identity Manager, Carlsberg), Lise Kingo (Executive Vice-President, Chief of Staff, Novo Nordisk A/S) og Lavrans Løvlie (Founding Partner, live work).

Pre-Conference Seminar
Forud for konferencen afholdes der desuden et seminar den 12.-13. marts i Dansk Design Center, hvor Design Management ekspert og CEO i Cheskin, Darrel Rhea vil tale om, hvordan virksomheder kan bruge design til at udvikle deres kreativitet og forretning.

Dansk Design Center er partner på konferencen. Der gives 15% rabat til design:ZONE medlemmer – angiv design:ZONE medlemskabet ved tilmelding til DMI.

Læs mere på Dansk Design Center.

Skriv et svar